A jelen általános szerződési feltételek (ÁSZF) szabályozzák a felek kapcsolatát, amennyiben a vásárlók (a továbbiakban: Vásárló) szerződést kötnek Vona-Szabó Krisztina egyéni vállalkozóval (székhely: 1118, Budapest, Villányi út 113. 1/2., adószám: 49370775-1-43, cégjegyzékszám: 59075402) mint szolgáltatóval (a továbbiakban: Szolgáltató).
Jelen ÁSZF vonatkozik minden olyan esetre, amikor a Vásárló a www.vonaszabokriszta.hu weboldalon keresztül rendel szolgáltatást vagy terméket, beleértve a könyvvásárlást is. Az ÁSZF meghatározza a Vásárló és a Szolgáltató jogait és kötelezettségeit, ideértve a szolgáltatások és a könyvértékesítések esetében fennálló feltételeket.
A Vásárló jelen ÁSZF elfogadásával kijelenti, hogy annak tartalmát megismerte, és azt magára nézve kötelezőnek ismeri el.
A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatótól igénybe vett szolgáltatásokkal és megvásárolt könyvekkel kapcsolatos szerződéses jogviszony keretében nem jogosult a Szolgáltató által bejegyzett védjegyek, kereskedelmi nevek, céglogók stb. használatára, hacsak egyedi megállapodás másként nem rendelkezik.
Amennyiben a Vásárló megrendeli a szolgáltatásokat vagy a könyveket, e-mailben kap visszaigazolást, amely tartalmazza a Felek közötti megállapodás részleteit.
1. Szolgáltató adatai
A szolgáltató neve: Vona-Szabó Krisztina e.v.
A szolgáltató székhelye (és egyben a panaszügyintézés helye): 1118, Budapest, Villányi út 113. 1/2.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@vonaszabokriszta.hu
A szolgáltató cégjegyzékszáma: 59075402
A szolgáltató adószáma: 49370775-1-43
A szolgáltató telefonszáma: 06 70 379 9226
A szerződés nyelve: magyar
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A webáruházban jelenleg egy könyv és öt különböző szolgáltatás érhető el. A megvásárolható termék a „Idáig jutottunk – Történetek a politikai hátországból” című könyv. Az elérhető szolgáltatások a következők:
- Irodalomterápia (egyéni és csoportos)
- Coaching asszociációs kártyákkal
- Családállítás
- Reiki energiakezelés
- Metamorf lélekmasszázs
Felhívjuk figyelmét, hogy a termékek adatlapján szereplő képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szolgálnak.
3. Rendelés menete
3.1 Termék esetén
- A Felhasználó regisztráció vagy bejelentkezést követően belép a webshopba a webshopba.
- Kiválasztja a kívánt termékeket és beállítja a darabszámot.
- A termékeket kosárba helyezi, melynek tartalmát a „kosár” ikonra kattintva ellenőrizheti.
- További termékek hozzáadásához a „vásárlok tovább” gombot választja, majd a „Pénztárhoz” gombbal ellenőrzi a kosarat, törölheti a tételeket, és véglegesíti a mennyiséget.
- Megadja a szállítási címet, majd választ a szállítási és fizetési módok közül.
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér,úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.
A rendelés menete
A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
A termék kosárba történő helyezéséhez nem lehetséges regisztráció. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.
A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
Fizetési módok:
- Előre utalás: A rendelés ellenértékének előre történő átutalása a Szolgáltató számlájára.
- Online bankkártyás fizetés: A termékek ellenértéke online bankkártyás fizetéssel egyenlíthető ki a megfelelő fizetési oldalon keresztül. Az online bankkártyás fizetési mód a Barion rendszerén keresztül valósuln meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Szállítási költségek:
Foxpost csomagautomata esetén,
A szállítási költség: 990 Ft + Utánvét kezelési díj 590 Ft
Posta Pont esetén,
A szállítási költség: 990 Ft + Utánvét kezelési díj 590 Ft
Posta Csomagautomata esetén,
A szállítási költség: 990 Ft + Utánvét kezelési díj 590 Ft
Házhozszállítás esetén,
A szállítási költség: 1990 Ft + Utánvét kezelési díj 590 Ft
3.2 Digitális blog előfizetés rendelési menete
- A Felhasználó regisztrációval belép a webshopba.
- Kiválasztja a „Momjeans blog előfizetés” terméket, és beállítja a kívánt darabszámot (alapértelmezett: 30 nap).
- A terméket kosárba helyezi, majd a „Kosár” ikonra kattintva ellenőrizheti annak tartalmát.
- A „Pénztárhoz” gombra kattintva véglegesíti a rendelést, ellenőrizve a kosár tartalmát.
- Az előfizetés online bankkártyás fizetéssel egyenlíthető ki a Barion rendszerén keresztül, vagy közvetlen banki átutalás után kerül aktiválásra.
- A megrendelés teljesítése után az előfizetés automatikusan aktiválódik a rendszerben. A Felhasználó a weboldalon való bejelentkezést követően automatikusan hozzáfér a digitális tartalmakhoz, így az összes blogbejegyzés megtekinthetővé válik számára az előfizetés időtartama alatt. Külön e-mailes hozzáférési kód nem szükséges, mivel az előfizetés aktiválása azonnal megtörténik a vásárlás befejezésekor.
Árak és fizetési feltételek:
- Az előfizetés díja 30 napra szól, 1500 Ft és az ár tartalmazza a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t.
- Az előfizetés automatikusan nem hosszabbodik meg, a 30 napos időszak végén újra kell rendelni.
3.3 Szolgáltatás esetén
A Felhasználó a weboldalon kiválaszthatja a megvásárolni kívánt szolgáltatást (pl. irodalomterápia, coaching), és online időpontot foglalhat. A foglalás befejeztével a Felhasználó egy automatikus visszaigazoló e-mailt kap, amely tartalmazza a szolgáltatás pontos helyszínét, időpontját, dátumát, valamint a szolgáltatásra vonatkozó egyéb fontos információkat.
Felhívjuk a Felhasználó figyelmét, hogy a szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítése kizárólag a szolgáltatás igénybevételekor, a helyszínen történhet, készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel. Az időpontfoglalás önmagában nem keletkeztet fizetési kötelezettséget a Felhasználó számára. Amennyiben a Felhasználó módosítani vagy lemondani kívánja a foglalást, azt a visszaigazoló e-mailben megadott elérhetőségeken keresztül teheti meg a Szolgáltató által előírt feltételek szerint.
Fizetési módok:
- Helyszínen: készpénzben vagy bankkártyával a szolgáltatás igénybevétele után.
A foglalásokat a Szolgáltató a foglalás beérkezésétől számított legfeljebb 24 órán belül visszaigazolja, és a visszaigazolásban szereplő információk alapján a Felhasználó és a Szolgáltató között érvényes szerződés jön létre a szolgáltatás igénybevételére. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg a megadott időn belül, kérjük, lépjen kapcsolatba a Szolgáltatóval a visszaigazoló e-mailben megadott elérhetőségeken.
A Felhasználó által megadott adatok pontosságáért és teljességéért a Felhasználó teljes felelősséggel tartozik. A foglalás során esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, de mindent megtesz azok orvoslása érdekében.
Ez a jognyilatkozat biztosítja, hogy a szolgáltatás lefoglalása és igénybevétele megfelel a jogszabályi előírásoknak, és egyértelműen szabályozza a fizetés módját és a foglalás feltételeit.
5. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 08-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 1-3 hét.
Nem vállalok felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt termék fizetésének módja
- Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg)
- Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: Itt kell felsorolni az elfogadható kártyákat, pl. MasterCard, Visa Stb.
7. Szállítási határidő
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 3-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 3-5 hét.
8. Házhoz szállítási információk
A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a(z) Foxpost és MPL futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-16 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.
Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
A weboldal működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az szolgáltató adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
9. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az szolgáltatóval egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az szolgáltató a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
- olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
- olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál
10. Jótállás
Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek
Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.
11. Szavatosság
Kellékszavatosság a könyvre vonatkozóan:
Amennyiben a „Idáig jutottunk – Történetek a politikai hátországból” című könyv hibásnak bizonyul, a Vásárló a Polgári Törvénykönyv (Ptk.) 6:159-167. §-ai alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A Vásárló kérheti a könyv kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna a Szolgáltató számára. Ha a Vásárló egyik igényt sem kívánja érvényesíteni, megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy a szerződéstől elállhat.
12. Panaszok intézése
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
Békéltető testületi eljárás lehetősége
Amennyiben a Felhasználó és a Szolgáltató közötti fogyasztói jogvita békés úton nem rendeződik, a Felhasználó jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulni. Az illetékes testületekről és elérhetőségeikről a https://fogyasztovedelmireferens.hu/hatosagok-es-bekelteto-testuletek-elerhetosegei/ oldalán tájékozódhat. A Szolgáltató a békéltető testületi eljárásokban együttműködésre kötelezett.
A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99 I. em. 111.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10
Telefon: +36-1-488-21-31
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Honlap: www.bekeltet.bkik.hu
13. Adatkezelés
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el. Készíts külön menüpontot az adatvédelmi nyilatkozatnak!
14. Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.